יום שני, 13 ביולי 2015

WELCOME

היי!
כדי לספור כמה פעמים ניסיתי לכתוב בלוג ופרשתי באמצע אני אצטרך אצבעות של מתנדבים מהקהל. מודה ומתוודה,אני עצלנית. יש לי מיליוני רעיונות, אבל אפס אנרגיה להוציא אותם לפועל. ובכל זאת, הנה אני יושבת מול המחשב וכותבת,עם הרים של תקווה שהפעם אני לא אהיה גוש עצלנות ואנטוש.

בכל מקרה, כרגע אני כאן, ובא לי לכתוב. בא לי לכתוב על כמה שאני אוהבת איפור, וטיפוח ,וכל מה שמנצנץ וצבעוני. למה? לא יודעת. ההסבר האהוב עלי הוא שאני חד קרן.

אז כמו שבטח ניחשתן, זה יהיה בלוג טיפוח. אבל לא רק! מדי פעם יבליחו כאן פוסטים שקשורים ללייף סטייל, בישול , מוזיקה או סתם שיחות נפש.

אז קצת עלי- אני בר, בת 20 ,אוטוטו 21. אני טבעונית מסיבות אידאולוגיות. במשך השנתיים האחרונות עבדתי בתור מוכרת בללין, ובהתאם לכך יש לי הרים של מוצרים. כולם אגב נקנו מכספי האישי!! כי מינוס בניחוח ווניל פטשולי זה שווה את זה, אז צפו לכל מיני ביקורות מוצרים כי אני אשמח לרתום את הניסיון הרב שלי עם המוצרים למטרה טובה  :)
אני קונה הרבה דרך האינטרנט, בעיקר IHERB וSTRAWBERRY.
יש לי אוסף עצום של לקים, זו בהחלט המחלה העיקרית שלי. אני אוהבת את כל הצבעים, כל הצורות, כל המרקמים והטקסטורות.

אני חושבת שלפחות לבינתיים,זהו :)

אז היה נחמד להכיר, מקווה שניפגש רק בשמחות ;)

בר

אין תגובות: